Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji dot. Trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Płużnickiej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
Dnia 13 listopada 2012 r. Wójt Gminy ogłosił konsultacje dot. „Trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Płużnickiej Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego”. Konsultacje trwały 7 dni, tj. do 19 listopada 2012 r. włącznie.
Informacja w sprawie przeprowadzenia konsultacji wraz z projektem aktu prawnego podlegającego konsultacji została zamieszczona:
1. W Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.pluznica.pl.
2. Na stronie internetowej Gminy Płużnica www.pluznica.pl.
3. Na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Płużnica.
Organizacje pozarządowe i inne podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mogły zgłaszać swoje uwagi i opinie w następujących formach:
1. Ustnie – podczas spotkań organizowanych przez Wójta Gminy Płużnica
z przedstawicielami organizacji pozarządowych i innych podmiotów.
2. Pisemnie - w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem organizacje@pluznica.pl.
Do dnia 19 listopada 2012 r. nie wpłynęły żadne sugestie dotyczące w/w aktu prawnego. Ponieważ konsultacje zostały przeprowadzone zgodnie z uchwałą nr X/81/2011 Rady Gminy Płużnica z dnia 9 listopada 2011 r., uważa się je za ważne