W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Płużnica Edukacja, współpraca, rozwój

Oferta pracy w Urzędzie Gminy w Płużnicy

Wójt Gminy Płużnica
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony  środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Płużnicy

Oferty można składać do dnia 19 kwietnia 2022 r. do godziny 16:30 osobiście do Sekretariatu lub Punktu Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy w Płużnicy, za pomocą środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione za pomocą ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego/profilu zaufanego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy w Płużnicy, 87-214 Płużnica 60.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas zastępstwa.

Podejmij wyzwanie i sprawdź się na wymagającym zaangażowania stanowisku pracy, w dynamicznie rozwijającej się Gminie Płużnica!

Pełna treść ogłoszenia o naborze na stanowisko pracy Podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony  środowiska dostępna jest na stronie  www.bip.pluznica.pl w zakładce „Ogłoszenia o naborze do pracy”.

Wymagane jest, aby osoba kandydująca na stanowisko podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony  środowiska posiadała:

  • wykształcenie wyższe, preferowana specjalność: ochrona środowiska, rolnictwo, gospodarka nieruchomościami, administracja oraz 3 letni staż pracy;
  • wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na wskazanym stanowisku pracy oraz 3 letni staż pracy.
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

Mile widziane jest:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy;
  • znajomość postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • Umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, praca w zespole.
  • Samodzielność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, dyskrecja, dokładność, zaangażowanie;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Wysoka kultura osobista;

Zakres obowiązków na stanowisku podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska:

  • prowadzenie spraw oraz przygotowywanie spraw administracyjnych dotyczących podziału i rozgraniczenia nieruchomości i spraw z zakresu scalenia i wymiany gruntów;
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżawy nieruchomościami, aktualizacji czynszów;
  • przygotowywanie i prowadzenie (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) procedur w zakresie zbywania, nabywania i obciążania oraz użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących mienie komunalne;
  • wykonywanie dla potrzeb Urzędu wpisów, odpisów, wyciągów, itp. z operatu ewidencji gruntów;
  • współpraca z sądem, kancelariami notarialnymi, Starostwem Powiatowym w zakresie wynikającym z przepisów o ewidencji gruntów i budynków, rozgraniczenia podziału nieruchomości;
  • prowadzenie spraw z zakresu mienia komunalnego Gminy;
  • realizacja zadań współpracy z Nadleśnictwem i Wojewódzkim Konserwatorem przyrody w zakresie wydawanych decyzji na zalesianie, zadrzewianie i wycinkę drzew.
  • prowadzenie spraw z zakresu  produkcji roślinnej i zwierzęcej;
  • prowadzenie spraw z zakresu deratyzacji;
  • współpraca z kołami łowieckimi w zakresie szkód wyrządzonych przez zwierzynę łowną;
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody ( pomniki przyrody, konkursy ekologiczne, opinii w sprawie zanieczyszczeń);
  • opracowywanie i przygotowywanie sprawozdań wynikających z przepisów na zajmowanym stanowisku;
  • program azotanowy;
  • prowadzenie gospodarki azbestowej, w tym aktualizacja bazy azbestowej (programu usuwania wyrobów azbestowych);
  • gospodarka mieszkaniowa gminy, w tym umowy najmu mieszkań, lokali użytkowych.
  • prowadzenie spraw związanych z uprawą maku i konopi;
  • prowadzenie spraw związanych z uproszczonymi planami urządzania lasów;
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym aktualizacja Programu Ochrony Środowiska.