Oferta pracy w Urzędzie Gminy w Płużnicy
Oferty można składać do dnia 19 kwietnia 2022 r. do godziny 16:30 osobiście do Sekretariatu lub Punktu Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy w Płużnicy, za pomocą środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione za pomocą ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego/profilu zaufanego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Gminy w Płużnicy, 87-214 Płużnica 60.
Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas zastępstwa.
Podejmij wyzwanie i sprawdź się na wymagającym zaangażowania stanowisku pracy, w dynamicznie rozwijającej się Gminie Płużnica!
Pełna treść ogłoszenia o naborze na stanowisko pracy Podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska dostępna jest na stronie www.bip.pluznica.pl w zakładce „Ogłoszenia o naborze do pracy”.
Wymagane jest, aby osoba kandydująca na stanowisko podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska posiadała:
- wykształcenie wyższe, preferowana specjalność: ochrona środowiska, rolnictwo, gospodarka nieruchomościami, administracja oraz 3 letni staż pracy;
- wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na wskazanym stanowisku pracy oraz 3 letni staż pracy.
- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
Mile widziane jest:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy;
- znajomość postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, praca w zespole.
- Samodzielność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, dyskrecja, dokładność, zaangażowanie;
- Prawo jazdy kat. B;
- Wysoka kultura osobista;
Zakres obowiązków na stanowisku podinspektora ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska:
- prowadzenie spraw oraz przygotowywanie spraw administracyjnych dotyczących podziału i rozgraniczenia nieruchomości i spraw z zakresu scalenia i wymiany gruntów;
- prowadzenie ewidencji umów dzierżawy nieruchomościami, aktualizacji czynszów;
- przygotowywanie i prowadzenie (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) procedur w zakresie zbywania, nabywania i obciążania oraz użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących mienie komunalne;
- wykonywanie dla potrzeb Urzędu wpisów, odpisów, wyciągów, itp. z operatu ewidencji gruntów;
- współpraca z sądem, kancelariami notarialnymi, Starostwem Powiatowym w zakresie wynikającym z przepisów o ewidencji gruntów i budynków, rozgraniczenia podziału nieruchomości;
- prowadzenie spraw z zakresu mienia komunalnego Gminy;
- realizacja zadań współpracy z Nadleśnictwem i Wojewódzkim Konserwatorem przyrody w zakresie wydawanych decyzji na zalesianie, zadrzewianie i wycinkę drzew.
- prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej;
- prowadzenie spraw z zakresu deratyzacji;
- współpraca z kołami łowieckimi w zakresie szkód wyrządzonych przez zwierzynę łowną;
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody ( pomniki przyrody, konkursy ekologiczne, opinii w sprawie zanieczyszczeń);
- opracowywanie i przygotowywanie sprawozdań wynikających z przepisów na zajmowanym stanowisku;
- program azotanowy;
- prowadzenie gospodarki azbestowej, w tym aktualizacja bazy azbestowej (programu usuwania wyrobów azbestowych);
- gospodarka mieszkaniowa gminy, w tym umowy najmu mieszkań, lokali użytkowych.
- prowadzenie spraw związanych z uprawą maku i konopi;
- prowadzenie spraw związanych z uproszczonymi planami urządzania lasów;
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym aktualizacja Programu Ochrony Środowiska.