W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Gmina Płużnica Edukacja, współpraca, rozwój

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowych

Wójt Gminy Płużnica ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowych

 

Zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę na czas określony, w wymiarze pełnego etatu.

Przewidywane zatrudnienie: listopad 2025 r.

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87-214 Płużnica

 

Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie:
a) Średnie ekonomiczne i 3 letni staż pracy.
b) lub wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie ekonomii, rachunkowości, finansów) bez wymaganego stażu pracy.
2. Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
4. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z  2024r.,  poz. 1135)
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Kandydat/Kandydatka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Nieposzlakowana opinia.


Wymagania dodatkowe:

1. Co najmniej 2 letni staż pracy w jednostce samorządowej lub rządowej na stanowisku urzędniczym, w tym co najmniej 1 rok związany z zakresem księgowości.
2. Znajomość przepisów: Ustawy o Finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy; Ustawy o rachunkowości; Ustawy o samorządzie gminnym oraz funkcjonowania samorządu gminnego; Ustawy o ochronie danych osobowych; Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
3. Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
4. Biegła znajomość komputera (Windows, pakiet Office, przeglądarki internetowe) w tym obsługi programów księgowych.
5. Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
6. Samodzielność i sumienność.
7. Wysoka kultura osobista. 

Wymagane dokumenty: 

1. List motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko.
2. CV (życiorys).
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, jeżeli kandydat jest w zatrudnieniu, np. zaświadczenie o zatrudnieniu, umowa o pracę.
5. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, itp.
7. Referencje, opinie od dotychczasowych pracodawców (jeżeli takie kandydat posiada).
8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
11. Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
12. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowy dla celów rekrutacyjnych.

Opisanie kserokopii dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie 12 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP, tj. do dnia 27 października 2025 r. do godz. 15.30 (Decyduje data wpływu do Urzędu).